Zakup i dostawa materiałów biurowych dla Oddziału ZUS w Sosnowcu

  • Numer postępowania 380000.272.118.2025-ZAP
  • Typ postępowania Postępowanie wyłączone z PZP
  • Tryb udzielania zamówienia Przetarg

    Ogłoszenie

    Opis przedmiotu postępowania:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa materiałów biurowych w asortymencie i ilościach określonych w Załączniku nr 1 do Zapytania, które będą dostarczane sukcesywnie w ciągu 2026 roku. Dostarczane materiały biurowe muszą być fabrycznie nowe, zapakowane i dostarczone w oryginalnych opakowaniach producentów, posiadać oryginalną etykietę producenta (importera) w języku polskim, być zabezpieczone przed uszkodzeniem oraz wyprodukowane nie wcześniej niż 6 miesięcy przed dniem dostawy. Muszą odpowiadać normom jakościowym obowiązującym w obrocie krajowym do celów, do jakich zostały wytworzone.
    Rodzaj zamówienia:
    Dostawy
    Szyfrowanie oferty:
    Nie
    Data składania ofert/opracowań studialnych:
    2025-11-24 10:00 (Pozostało: Minął termin składania wniosków / ofert)
    Data otwarcia ofert/opracowań studialnych:
    2025-11-24 10:30
    Publikacja w strefie publicznej:
    2025-11-17 09:04
    Termin zakończenia postępowania:
    --

    Dokumenty zamówienia

    Nazwa Opis Data publikacji Rozmiar pliku
    Dane kontaktowe 2025-11-17 09:04 -
    icon Zapytanie publiczne - materiały biurowe.pdf 2025-11-17 09:04 1.86 MB
    icon Załącznik nr 2 - Formularz ofertowy mat biur.docx 2025-11-17 09:04 49 KB
    icon Załącznik nr 1 - Asortyment Zamówienia mat biur.pdf 2025-11-17 09:04 232 KB
    icon Załącznik nr 3 - Formularz cenowy mat biur.xlsx 2025-11-17 09:04 22 KB
    icon Załącznik nr 4 - Projekt umowy mat biur.pdf 2025-11-17 09:04 539 KB

    Dokumenty udostępnione

    Nazwa Opis Data publikacji Rozmiar pliku
    icon Informacja z otwarcia ofert Informacje z otwarcia ofert -
    icon Informacje o wynikach Informacje o wynikach -

    Klucz tooltipa:

    # PL:

    # EN:

    Wyszukiwarka

    Wyszukiwarka kodów

      Numer Nazwa